« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie.

2. Ustalenie porządku obrad.

3. Zapytania mieszkańców Gminy Zduny do Burmistrza i Radnych.

4. Przyjęcie protokołu z XV sesji Rady Miejskiej.

5. Sprawozdanie z realizacji uchwał podjętych na XV sesji.

6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Zdun w okresie międzysesyjnym.

7. Sprawozdanie z działalności Komisji Stałych w okresie międzysesyjny.

8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej na rok 2025.

9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Zduny na lata 2025– 2040.

10. Debata nad Raportem o stanie Gminy Zduny w roku 2023 i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Zdun wotum zaufania.

a) przedstawienie raportu o stanie Gminy Zduny w roku 2024,

b) debata nad raportem o stanie Gminy Zduny w roku 2024:

1) - głosy mieszkańców.

2) - głosy Radnych,

c) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Zdun wotum zaufania.

11. Rozpatrzenie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Zduny za 2024 rok wraz ze sprawozdaniem finansowym:

a) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Zduny za 2024 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Zduny za 2024 rok:

1) - wystąpienie Burmistrza Zdun w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu oraz informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Zduny za 2023 r. i sprawozdań finansowych za 2024 r.,

2) - zapoznanie z uchwałą Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu w sprawie wyrażenia opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Zduny za 2024 r.,

3) - dyskusja nad sprawozdaniami finansowymi Gminy Zduny za 2024 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Zduny za 2024 rok i informacją o stanie mienia komunalnego Gminy Zduny za 2024 r., oraz przedstawienie opinii Komisji Stałych Rady Miejskiej w sprawie sprawozdania finansowego oraz wykonania budżetu za 2024 r.,

4) - podjęcie uchwały w przedmiotowej sprawie.

b) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Zdun absolutorium z tytułu wykonania budżetu na 2024 rok:

1) - przedstawienie uchwały Komisji Rewizyjnej w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Zdun za 2024r.,

2) - zapoznanie z uchwałą Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu w sprawie wyrażenia opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Zdunach o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Zdun za 2024 r.

3) - dyskusja,

4) - podjęcie uchwały w przedmiotowej sprawie.

12. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnień w podatku od nieruchomości

13. Podjęcie uchwały zmieniająca uchwałę nr X.75.2024 Rady Miejskiej w Zdunach z dnia 18 grudnia 2024 r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Krotoszyńskiemu w 2025 roku

14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Strategii Zrównoważonej Mobilności dla gmin powiatu krotoszyńskiego oraz Powiatu Krotoszyńskiego”

15. Podjęcie uchwały uchylająca uchwałę nr XIV.118.2025 Rady Miejskiej w Zdunach z dnia 30 kwietnia 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Baszków, Bestwin i Ruda

16. Podjęcie uchwały w sprawie składu przedstawicieli Rady Miejskiej do Komisji Odznaki Honorowej

17. Podjęcie uchwały w sprawie składu przedstawicieli Rady Miejskiej do Komisji Tytułu

18. Interpelacje, zapytania, udzielenie odpowiedzi na interpelacje, wolne głosy i wnioski.

19. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej