Porządek obrad
2.
Ustalenie porządku obrad
3.
Zapytania mieszkańców Gminy Zduny do Burmistrza i Radnych
4.
Przyjęcie protokołu z V sesji Rady Miejskiej
5.
Sprawozdanie z realizacji uchwał podjętych na V sesji
6.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym
7.
Sprawozdanie z działalności Komisji w okresie międzysesyjny
8.
Podjęcie uchwały zmieniająca uchwałę nr LXVII.449.2023 w sprawie przyznania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane dla obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków
9.
Podjęcie uchwały w sprawie górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników z instalacji przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych
10.
Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Zduny
11.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości – dz. nr 2607/1 w Zdunach
12.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji o podjęcie inicjatywy ustawodawczej w zakresie nowelizacji ustawy o ochronie zwierząt i innych ustaw powiązanych tematycznie
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej na rok 2024
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Zduny na lata 2024 – 2034
15.
Interpelacje, zapytania, udzielenie odpowiedzi na interpelacje, wolne głosy i wnioski