« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Ustalenie porządku obrad

3. Zapytania mieszkańców Gminy Zduny do Burmistrza i Radnych

4. Przyjęcie protokołu z V sesji Rady Miejskiej

5. Sprawozdanie z realizacji uchwał podjętych na V sesji

6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym

7. Sprawozdanie z działalności Komisji w okresie międzysesyjny

8. Podjęcie uchwały zmieniająca uchwałę nr LXVII.449.2023 w sprawie przyznania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane dla obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków

9. Podjęcie uchwały w sprawie górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników z instalacji przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych

10. Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Zduny

11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości – dz. nr 2607/1 w Zdunach

12. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji o podjęcie inicjatywy ustawodawczej w zakresie nowelizacji ustawy o ochronie zwierząt i innych ustaw powiązanych tematycznie

13. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej na rok 2024

14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Zduny na lata 2024 – 2034

15. Interpelacje, zapytania, udzielenie odpowiedzi na interpelacje, wolne głosy i wnioski

16. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej