« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i ustalenie porządku obrad.

2. Opracowanie projektów uchwał:

a) w sprawie ustanowienia herbu, flagi, pieczęci, banneru i flagi stolikowej Gminy Zduny oraz zasad ich używania – przyjęcie projektu uchwały

b) w sprawie ustanowienia, zasad nadawania i wręczania oraz noszenia Odznaki Honorowej Gminy Zduny– przyjęcie projektu uchwały

c) w sprawie zasad nadawania Honorowego Obywatelstwa Gminy Zduny– przyjęcie projektu uchwały

d) w sprawie ustanowienia insygniów Gminy Zduny w postaci Łańcucha Burmistrza Zdun oraz Łańcucha Przewodniczącego Rady Miejskiej w Zdunach oraz zasad ich używania – omówienie i przyjęcie projektu uchwały

e) w sprawie ustanowienia sztandaru gminy Zduny oraz ustalenia zasad jego używania– omówienie i przyjęcie projektu uchwały

f) w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektów Uchwał Rady Miejskiej – omówienie i przyjęcie projektu uchwały

3. Sprawy bieżące, organizacyjne, wolne głosy i wnioski.

4. Protokół nr 2.2025

« Powrót do strony głównej